Diablo III

Diablo III

Thursday, March 8, 2012

Kenape....

....hati dan fikiran kadangkala x sehaluan...? Apabila hati masih mengatakan "masih belum masanya," fikiran pula menanyakan "untuk berapa lama?" Perlu ke aku berpuisi, mengikut gerak hati, yang akhirnye lambat laun akan menjerat diri aku sndiri...? Namun wajar ke aku mengikut logik fikiran, membawanya ke sebuah pengakhiran, demi kebaikan bersama di masa hadapan..?

Cam fuck ark men sajak2..?? Betol la ckp member aku.. Dye kate dye tgh sakit kepala,then dye tulis sajak.. Terkejut beb aku bace sajak dye.. Pure gile.. X sangka dye pandai bersajak.. N just now aku rase cam tgh serabut kepala aku pon ikot la cam dye buat, tulis sajak.. Hmm.. Aku rase NOT BAD! (~smbil wat muka Obama~) haha.. Thnx la bro.. Tapi kesian tgk ko demam.. Cepat2 sembuh yer..

No comments:

Post a Comment