Diablo III

Diablo III

Friday, March 30, 2012

Kenape aku..........

.........asek nak mengeluh jek skang.. tp xlepas2 pon keluhan tu.. rase cam nak mengeluh puas2.. tp selalu x terlepas keluhan tu.. dan aku rase serabut, tp x serabut.. huh.. kene jumpe kaunselor kot.. td ade program kaunselor.. ade satu card deck ni yg ade pelbagai wajah manusia.. bdk yg jage kat situ soh aku tgk sume gmbr kat situ dan pilih satu gambar yg serasi.. n bile aku tgk2 gmbr2 tu... huh.. satu gmbar yg aku rase serasi.. cam sial la.. gmbar sorg budak.. background merah oren..n wajah budak 2, wajah geram campur suram.. even sampai sekarang aku dpt bayang lagi gmbar budak 2.. then bdk yg jge deck tu ckp gmbar yg kite pilih tu mggambarkan kite punye perasaan dalaman.. waahh.. aku tau dah.. ni kalo aku reveal kad aku mesti aku kene kaunseling lebeh punye ni.. aku letak balik kad2 tu n aku ckp xde yg aku rse serasi pon.. huh... then personaliti tarikh lahir plak.. aku dpt no 3 (ceria).. haha.. bile aku bace 2 mmg aku tergelak.. mmg kene ngan aku.. haha.. byk bnde2 kaunseling kat situ yg aku minat.. tapi xkan la aku nk duduk kat area tu lame2.. xcool la plak dok tgk2 bnde2 2..nmpak mcm byk masalah plak.. cover la kan.. hahaha..
eh.. tp aku tibe2 panas bile terbace kat wall bdk 2,nganjing aku... waaahh~~! siap di sokong dgn komen2 oleh kaum2 dye plak kan.. siap ade yg suruh lempang2 plak kan.. FUCK la korg..! BANGSAT..!

No comments:

Post a Comment