Diablo III

Diablo III

Saturday, November 21, 2009

Nk cuti...do

aduss..... sehari suntuk aku xtido ni....
sume semata-mata nk blk cuti ari ni.... Perghh..!! bez la siot dpat cuti.. sminggu beb....
Fuhh... aku dgn kpnatan selepas mggu exam yg telah memaksa aku stadi cam nerd, dok ngadap muke Somark ngan nota2..., x cukup tido..., Hah!! 2 yg pnting... Mggu exam 2 dah wat aku xckup tdo..! 2 yg sakit 2... aku da ler Raje Tido... nme gelaran yg dberikan kpd aku.. iaitu seorang yang berdarah diRaja yg mampu tido hingga tahap Maha Ganja... Hahaha... Kuat tido 2 mmg kbolehan aku... kalo korg nk tau.. ble aku x dpt tdo yg ckup, x kire cmner skalipn tubuh Nage aku ni akn mncari pluang untk mndptkn hibernasi yg ckup.... perhh... ssh nk control 2 beb...
So...oleh sbb mggu exam nyer x tdo 2, bdn aku skg ni cpt ngantok... sbb nk Qada' tdo yg x ckup 2....
Jadik, blk2 ni.... aku msti Qada' tido aku dlu... Huih....
td pn aku bleh trtido, time tgk tn tomoi men game poker, n time tgk movie 'Hostel' ngn dye td... ceh.. kantol lak 2 kn...
K2... 2 psl tdo... ni Jebat sangkut xdpt blk lg ni... aku bengang tol lar....
Mls nk ckp skg.... tkot aku tgh taip2 ni kang tetibe kne serbu ngn Rank Holder ke, Officer ke... habes...! nt aku citer..
Hmmm.. Pas tdo... bnde yg aku cari biler cuti ni.... Haa!! My beloved PS2..! huuih!! love it sooo much... aku nk carik game2 RPG yg bes2... pas2 aku n men sampai lebam... hahaha!!
mmg aku ni jadik giler cket bler da dpt pegang joystick ps2 aku 2... mau smpai bengkak joystick 2 aku genggam dari pagi smpai mlm... andai kata akak2, adk aku, mak aku ke , bpk aku ke, x sound... mmg natang 2 jelar aku hadap sehari suntuk... dorg sound bler dorg nk tgk citer2 best dorg kn... jadik aku xksah la nk bnti.. sbb pas2 aku smbg Triathlon acara Tgk TV plak... haha...
tp kalo mak aku... nk xnk kne gak bg dye mnang, sbb kalo x... dye akn sebut sumpah dye yg x abes2 dye ckp dari aku kecik dulu smpai ke beso ni ha...
"ko tuko TB laen..! kalo x aku remote ko masuk dlm TB 2 nanti!!" laung beliau...mak aku la 2... prnah aku cabo mak aku wat cm2... tp smbil sengih2, mak aku halakn remote control tv 2 kt aku smbil picit beberapa button, mnampakkn gigi dpn yg terabur iaitu salah 1 prsamaan aku ngn dye, then dye paling n sengih2 tgk tv blk... ceh.... apa ini...??
erkk... ade keje plak... smbg nt... Chiow..

2 comments: