Diablo III

Diablo III

Friday, November 20, 2009

Buat Blog...

Huh..... akhirnye.... stelah beberapa kali mncuba....
akhirnya aku brjaya wat blog sndiri... dan di sini ade "Tok Bilal Rancak" n Khairil Erfhan Farqhan Bin Taha.... Haah3!! Dorg ckup brtuah sbb dpt brsame menyaksikan detik brsejarah ni... huhhu...
tp.. a big thanx to my best fren... cik Ah mui..... yg tolong aku wat natang ni td,,...
skg ni... 1st post....
"aku nk citer aper aa......."
huih... adam kutuk aku....
dye kate blog aku ni x manarik, walau 1000 tahun aku tulis pn... Fuuh...
td atan pn kater... "ko bajet ko wat blog ni, nati ko ader journal laa..." Fuyoo...
dorang awal2 da komen dulu da....
Terima Kasih sayang diucapkn.........
Amoi pn, dye kate walaupn dye taw yg aku ni akn bukak blog ni sbulan skali, post setahun skali..dye ttp tlg aku wat gak.....
haah...
time kasih lg......
korang mmg..................Mmg...!
Aaaaaaa......................
cam xtau nk merepek aper lagi kn...
walhal merepek 2 da mmg sebati da ngn aku....
Eh.. Dtg lg dak atan n adam ni.....
aku tgk paler atan td keciiiiik jek..! 2 kalo aku tekan 2 cket jek.... pecah paler atan 2 kang....
hahaha......
weehh... haa.. kn da merepek da....
ermmm.. aku pn da segan da ni... korang bce ni smbil kutuk2 aku... ni ngn amoi nyer lappy aku pakai ni... segan doowh..... aku pn cm da nk lapo jek perut ni... nk gerak la....

No comments:

Post a Comment