Diablo III

Diablo III

Thursday, January 26, 2012

Tarikh Hari Ini

Sebenarnya, xde ape2 yg spesel pon tntg tarikh ari ni... Cme ari ni aku da balik kat upnm utk rehearsal pentauliahan bg senior2 aku ( yg aku x pegi sbb aku sakit ) so skang sbb xde keje sangat, aku dengan professional-nya bersetuju dengan seorng senior yg jadik manager utk team Eco-Challenge UPNM utk tnjukkan trek sbnr eco challenge inter ipta yg dianjurkan upnm yg bakal diadakan pada 10-13 february 2012, sebab aku slh seorg ahli jawatankuasa dalam. (Fewhh.. Panjang plak aku nk bukak point psl eco challenge ni kan.) Ok... Aku bkn nk citer psl eco challenge skg, tp aku nk citer cmne aku bole tetibe nk update natang ni.. Haha.. Mlm td aku mimpi,n mimpi 2 ade flow mcm dlm cite How I Met Your Mother..bile Barney cerita tentang rules-rules ciptaan dye yg bodoh tp masuk akal 2.. Yg dlm mmpi aku ni, ade kaitan dengan aku menjawab call.. Utk step-step yg memula aku x igt ape dye tp ade kaitan dengan awek aku, pompan yg aku x kenal, mmm mak aku pon ade.. And aku x igt ade bape total step 2 tp yg aku igt skali bile Barney dlm mimpi aku ckp cmni.. "..... that brings out the next caller.." Then aku tersentap sbb lepas aje Barney dlm mimpi aku 2 abes ckp cm2, fon aku pon berbunyi.! aku tgk no yg call 2 aku xtau no sape but aku expect pompuan la. Well, Barney kann... Aku harap dye adjust kan something utk aku, "what a miracle"... Bile aku agkat fon 2 aku siap senyum mase aku ckp hello dlm nada mengantuk2 sexy di pagi hari..tp......aku tersentap lagi.. Sekali senior yg aku janji nk tunjuk trek ecoIchallenge mlm td daaa.. Menggelabah aku tau x.. Terhangguk-hangguk aku mase berckp dgn senior 2.. Coz aku da lmbt.. Dye ckp sume bdk eco challenge da ade kat bwh, ngn Mejar Zaman lg.. Huh.. Memg mggelabah aku nk gosok gg n pakai baju. Tp bile aku turun bawah.. Aku tgk dorg da berlari pusing upnm bersama mejar zaman.. So aku decide nk tggu dorg kat tmpt dorg letak brg2 dorg. 2 yg bosan sgt 2 smpai tibe2 aku teringat nostalgia menulis blog ni and aku baru sedar yg aku skang da pakai BB so aku boleh blog kat mane2.. What up! Tp akhirnya, spanjang aku menulis dis entry, skg baru aku sedar yg team eco challenge 2 x balik2 cni lg, kalo nk kate dorg lari pusing upnm pon, dorg lgsg xde lalu lg da kat dpn mate aku.. Shit ! Ape yg aku tggu.. G beli makanan.. And balik smbg tgk How I Met Your Mother.. Hehe.. Chow..

No comments:

Post a Comment