Diablo III

Diablo III

Saturday, July 9, 2011

menyampah....

bile diberi arahan secara berterusan... mmg la tentera kne follow orders, but lumrah manusia kan, ade limit dye.. I dont simply take any order from any person.. if arahan 2 untuk kebaikan, aku x kisah jika musuh aku yang keluarkn arahan 2.. Jika arahan dapat mengelakkan aku daripaada kemudaratan, aku ikut arahan 2 walaupun ia dari senior yg paling sial skali.. jika arahan 2 utk kebaikan orang lain, aku wat jgk, tp tolong la bersabar.. Jika arahan 2 untuk kebaikan bersama, aku mesti wat punye, tp tolong la bersabar.. Aku da blaja follow orders sejak dari zaman aku kecik2, membawak ke sekolah (skola rendah n Menengah), membawak ke pasar tmpat aku keje ngn tokey Cina ( means aku kene follow arahan seorang tokey Cina n geng2 dye yg sgt cerewet, racist, n xreti sabar pye olang.. x masuk lg ngn bahasa Melayu dorg yg tunggang langgang..) N skang kat military institution.. X kira la kat mane pon, sape pn yg bg arahan 2, ape jela arahan 2 slagi ia boleh diterima akal, aku akan cube buat.. Tapi aku menyampah betol kalo orang xsabar2 nk aku siapkan bnde 2.. ko da mintak aku wat untuk ko, ko tunggu jela.. xyah la gelabah, xpayah la nk push2 aku, sial..! tapi kalo arahan dari superior officer 2 lain la.. aku yg mati kalo nk ikut mase aku.. hehe..

No comments:

Post a Comment