Diablo III

Diablo III

Sunday, April 3, 2011

Weekend sambil....

.... menjalankan tugas... Cehh.. org weekend blk umah.. jln2... bt aku weekend kt kem... tp still jln2 lg.. huhu! kalo dulu mmg aku slalu kne Gatting( cmn kot ejaannya..tp bunyi dye cmni la..) tp kali ni aku weekend kt cni sbb kne mghadirkn diri kt
1. Majls Penutup Program "Jom Masuk U" - Sabtu, 2 April 2011, 1000-1230
2. Program Derma Darah Bersama Tan Sri Muhyiddin Yassin - Ahad, 3 April 2011, 1000-1230

Utk majlis penutup 2, da setel da.. tp jap lg nk g derma darah 2 plak.. aduuh.. cm malas lak...nk kne derma darah... aku X pernah derma drah k.. n aku cayer, aku x bole derma darah... BKN sbb HIV la mengong... Sbb.... aku kn Raje.. drh aku ni drah DiRaja.. Royal Blood... aku takot x masok plak darah aku ni ngn darah rakyat... (Hahaha) Humm.. aku da try byk kali dulu nk derma darah.. bkn 2,3 kali..but aku rase ade dlm 8 kali da aku nk derma darah...but sume nye xkene... nurse 2 msti x bg aku derma darah.. xsihat la, byk mkn la, bdn x stabil la..ade jek alasan dye ckp aku smpai aku xleh derma darah da...haram jadah tol.. mgkin sbb dye bce name aku raje, dye jadik takot ko nk inject ak... kot2 jarum 2 pth ke nnti kn... Huuhuu...(poyo)..
ermm.. da la. nk cap2.. nk g derma darah... (bkn derma pn)...Tunjuk muka kat YDP jek sbnrye...
hehe..k, ChOw..!

No comments:

Post a Comment