Diablo III

Diablo III

Thursday, March 17, 2011

Duty, Honor, Integr..

...x massaaall~~. Ceh.. xde mnde pn.. juZ nk gtau aku tgh duty ni.. Xder keje sgt nk wat kt opis 2 sbb Jr. Platun aku yg da expert part duty ni iaitu Alif da setelkan kebykan keje.. So, here i am.. Taip blog sambil mkn kismis yg Gadisku bg td.. Thanx yer gadisku.. walaupn awk soh sy bc doa kt kismis 2 sblm mkn, tp sy xthn so sy mkn je dlu.. pas2 nt sy bce doa dye yer..?? hehe..

Erm.. ari 2 aku nk ckp psl MPP ek..? tp mls plak nk ckp kali ni... ade mengong2 yg mensalah tafsirkn my previous post.. Lantak la.. mls nk ckp da.. MERAJOK..!! Ngee~~

mse baris duty td aku kne la push up 10.. hehe.. baju aku selai jek.. da konpem la kotor kalo da pakai smpai 2 ari... pdn muke aku.. tgu bila la baru aku dpt baju baru... My Alpha da nk kekuningan da ni.. Nk baju baru~~!!

Aku sampai da bosan da main game2 yg ade dlm lappy aku ni.. ni blog aku ni.. name n gmbar da Diablo da.. tp game diablo xder pn dlm lappy ni.. diablo 3 da 3 tahun kuar da..tp aku x jumpe skali pn game 2 kt kedai2 game.. mne nk carik ek..?

dat's all 4 now.. nk g opis...
nt Lt. Haadi cek kang.. xmasal dpt extra...
k..Chow....

No comments:

Post a Comment